Αγιο...βασίλεμα!!!

Τώρα το καλοκαιράκι που περνάμε πολλές ώρες με τον «πρίγκηπά» μου, κατάφερα και «μάζεψα» αρκετές «νόστιμες» ατάκες. Ιδού λοιπόν:

Του σερβίρω σάντουιτς
-Α, τι ωραίο σαντουάκι(!)
Τρώγοντάς το
-Μμμ, πεντανόστιμο, εξανόστιμο(!)

Του λέω κάτι που δεν το πιστεύει (έχει δίκιο γιατί τον πειράζω)
Μου απαντάει λοιπόν με πονηρό χαμόγελο:
-Ψεματιάρα!

Προσπαθεί να κάνει κάτι με το αριστερό χέρι και δεν μένει ικανοποιημένος
-Κάτσε να χρησιμοποιήσω το χέρι το δυναμικό!
-Ποιό χέρι Αγγελάκο;
-Το χέρι το δυναμικό μαμά, αυτό που κάνει πολλά πράγματα πολύ ώρα!

Είναι ο «γιατρός» κι εγώ η «ασθενής» και με «εξετάζει» με τα «εργαλεία» ιατρού που έχει. Υποτίθεται πως έχω χτυπήσει στο γόνατο, μου «καθαρίζει» την «πληγή» και
μου λέει:
-Κάτσε να σου βάλω και μιά «επίδειξη»(επίδεσμο!)

Του έχω πει πως όταν μεγαλώνουν πολύ τα νύχια μας χωρίς να τα κόβουμε, γίνονται σαν του «γύπα» και γρατζουνάνε (έχουμε πάντα διαπραγματεύσεις προκειμένου να τα κόψουμε, οπότε λέω κι εγώ η δύστυχη μάνα διάφορα «επιχειρήματα»!)
Παίζουν με τον μπαμπά του και πάνω στο παιχνίδι ο πατέρας του τον γρατζουνάει
-Άντε ρε γύπα!!!

Παίζουμε το παιχνίδι όπου προσπαθούμε να βρούμε τις 10 διαφορές μεταξύ δύο εικόνων.
Έχουμε βρει τις 9 και δυσκολευόμαστε να βρούμε την τελευταία
-Τώρα θα μας «κόψει»(βγάλει) την ψυχή μέχρι να την βρούμε!

Πηγαίνουμε σε ένα μέρος με πολύ φασαρία (γενικά έχει ένα θέμα με τον δυνατό θόρυβο)
-Αυτό το μέρος είναι πολύ ...φασαριώδες!

Φυσάει ελαφρύ αεράκι που κάπως μας δροσίζει
-Αχ, τι ωραίο αρεάκι!

Στις διακοπές
-Μαμά έλα να δεις το αγιο...βασίλεμα!

Σχόλια

  1. Χα, χα! Η μια καλύτερη από την άλλη, έτσι? κι άλλα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με συγκίνησες...έχω κι εγώ έναν Αγγελο στο σπίτι μου....και έλεγε παρόμοια...τί μου θύμισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες οι ατάκες...τις γράφετε κάπου; (εκτός από εδώ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Newagemama.com σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!

    katerina kapa να είσαι καλά κι εσύ και ο Άγγελός σου! Καλώς όρισες!

    μπαμπάκα; ευχαριστώ, καλώς όρισες! Όχι δυστυχώς, πάλι καλά που προλαβαίνω και γράφω κι εδώ!
    Βέβαια για να τις συγκεντρώσω, τις γράφω επιγραμματικά σ΄ένα χαρτάκι για να μην τις ξεχάσω και μόλις προλάβω τις μεταφέρω εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου