Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Δέμα!

Σήμερα έλαβα ένα υπέροχο δώρο! Ένα δέμα από την νονά μου που μέσα είχε ένα υπέροχο κασκόλ πλεγμένο με τα χεράκια της!
Η χειρονομία αυτή με «γύρισε» χρόνια πίσω, εκεί στην παιδική μου ηλικία που λόγω απόστασης, (η νονά έμενε και μένει στην πανέμορφη και αγαπημένη Θεσσαλονίκη), μου έστελνε στις γιορτές (Χριστούγεννα, Πάσχα και γενέθλια) ένα δέμα που είχε πάντα μέσα κάτι φτιαγμένο από εκείνη!
Θυμήθηκα με πόση λαχτάρα το περίμενα κάθε φορά και πόσο χαιρόμουν και μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια...
Κατόπιν σκέφτηκα πως στις μέρες μας, ο ταχυδρόμος μας φέρνει μόνο λογαριασμούς, διαφημιστικό υλικό και (στην καλύτερη περίπτωση) άντε καμιά χριστουγεννιάτικη κάρτα.
Και μ'έπιασε ξαφνικά μια θλίψη που μου ξαναέφερε δάκρυα στα μάτια...
Και τότε αντί να την πάρω τηλέφωνο, κάθησα και της έγραψα ένα γράμμα!
Σκέφτηκα πως αφού εκείνη έκανε τον κόπο να μου πλέξει κάτι όμορφο και μετά να πάει στο ταχυδρομείο να το στείλει, το λιγότερο που μπορώ να κάνω, είναι να βρω το χρόνο να της γράψω δυό λόγια (ελπίζοντας να της δώσω να καταλάβει πόση χαρά μου έδωσε) και αύριο να κάνω τον κόπο να πάω μέχρι το ταχυδρομείο ν'αγοράσω ένα γραμματόσημο, να το κολλήσω και να το στείλω.
Πολύ μελό και παλιομοδίτικη ακούγομαι...

Για να «επανορθώσω» λοιπόν αποφάσισα να μοιραστώ τη χαρά και την συγκίνησή μου διαδικτυακά (μη ξεχνιόμαστε, διαθέτουμε και blog-τρομάρα μου!!!)

2 σχόλια:

  1. Αδερφούλα μου γλυκιά
    εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα παλιομοδίτικα κι ας "ανήκω" στην τεχνολογία...
    Άλλωστε τα παλιομοδίτικα μας δίνουν πολύ μεγαλύτερη χαρά (ενίοτε και δάκρυα στα μάτια...)
    Άλλωστε τα της τεχνολογίας αντιγράφουν τα παλιομοδίτικα και τι έχει μεγαλύτερη αξία, το αυθεντικό ή ένα από τα πολλά αντίγραφα???? (όσο καλή αντιγραφή κι αν είναι!)
    Φιλιά στην νονά σου!!! :-)
    Νωρίς έφτασε το δέμα φέτος για τα γενέθκια σου?
    Επίσης αυτό που θυμάμαι σταθερά από όλο αυτό το σκηνικό, εκτός από τη χαρά της παραλαβής του δέματος της νονάς, είναι ότι κάθε Πάσχα υπήρχε και η αγωνία για την λαμπάδα σου. Συνήθως ήταν κάπως ταλαιπωρημένη από το ταξίδι... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπη μου η παλια η μοδα εχει την αξια γιατι ειναι ολο αγαπη και χαρα και οχι ενα ξερο mail γραμμενο στο ποδι και απο υποχρεωση.οσοι θυμουνται ακομη με τετοια δωρα σημαινει οτι ξερουν ακομα να αγαπουν.και τακουλουρακια ειναι παλιομοδιτικα ομως εμεις τα φτιαχνουμε χα χα χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή