Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Λέτε να πρωταγωνιστήσω σε ταινία μικρού μήκους;

Την περασμένη εβδομάδα όπως ακριβώς συνέβη με την Στέλλα και την Άσπα, επικοινώνησαν μαζί μου από την εταιρία Hill+Knowlton Strategies, για να με ρωτήσουν αν ενδιαφέρομαι να λαμβάνω ενημέρωση για προγράμματα της Procter&Gamble, καθώς και για τα προϊόντα του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Στην ερώτησή μου τι είδους προγράμματα είναι αυτά, μου απάντησαν ότι πρόκειται για νέα και έρευνες της εταιρείας, ενημέρωση για εκδηλώσεις και τα επικοινωνιακά προγράμματα. Μου φάνηκε ενδιαφέρον και δέχτηκα. Στη συνέχεια ζήτησαν την άδειά μου να μου στείλουν μερικά από τα προϊόντα της P&G, καθώς και μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία για τις Ελληνίδες μαμάδες.

Και έφτασαν τα προϊόντα και έπαθα ΤΟ ΣΟΚ!


1) Τα προϊόντα (που ήταν αρκετά) ήταν σε κανονικό μέγεθος!
2) Κατέφτασε ένα καλάθι με όλα τα απαραίτητα υλικά (και μία σκάφη!) που χρησιμοποιούσαν οι μητέρες νοικοκυρές το 1930, μαζί με ένα βιβλιαράκι όπου εξηγούσαν πώς ήταν η καθημερινότητα στο σπίτι μιάς μητέρας την εποχή εκείνη!




3) Μέσα στο καλάθι υπήρχε και μία βιντεοκάμερα(!) με την προτροπή να ζήσουμε την ημέρα μιας τυπικής νοικοκυράς του 1930, χρησιμοποιώντας τα προιόντα και να αποθανατίσουμε την εμπειρία μας αυτή!


Μετά την αρχική έκπληξη και τα γέλια (!) η προτροπή του συζύγου μου ήταν να ανταποκριθώ στην πρόκληση, να φορέσω ποδίτσα και τσεμπέρι και να αποθανατιστώ!

Επειδή βρήκα εξαιρετικά έξυπνο όλο το concept νομίζω πως θα το κάνω!

Άσπα, Στέλλα, τι λέτε; Συνεργαζόμαστε κάνοντας μία «κανονική» ταινία μικρού μήκους;

6 σχόλια:

  1. Με την αλισίβα γινόταν η "μπουγάδα". Δηλαδή αφού τα ασπρόρουχα πλενόντουσαν καλά, τοποθετούνταν σε ένα ψηλό καλάθι, στο "μπουγαδοκόφινο..!

    Σας δινω ιδεες για το βιντεο αλλα συντομα γιατι η φιλη σου ειναι χωρις πλυντηριο....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για τις ιδέες! Γενικά υπάρχει βοήθεια: π.χ. ο σύζυγος προσφέρθηκε να μας κάνει το μοντάζ και μου είπε πως έχει πρόγραμμα που θα φαίνεται η ταινία σαν παλιά!
      Χόλλυγουντ σου'ρχόμαστε!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά καθημερινότητα είχαν και τότε οι νοικοκυρές. Μπορεί να δυσκολευόντουσαν λίγο παραπάνω αλλά ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ άγχος!

    Δε μου λες, η κάμερα επιστρέφεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για το άγχος, ξαναπέστο!
      Όχι, (την ίδια απορία είχε και ο σύζυγος), το τσέκαρα, η βιντεοκάμερα ΔΕΝ επιστρέφεται!

      Διαγραφή
  3. να το δω και αυτο και να πεσω κατω.χα.χα.χα.γιατι δεν φωναξες τη μανουλα να βοηθησει να σας δινει οδηγιες και να τραβαει το βιντεο.κανοντας αυτο που λει η εταιρεια θα σας φυγει το στρες και ολα, θα νοιωσετε ωραιες και παραγωγικες νοικοκυρες και βασικα κανονικες δουλες και κυρες.απο τη μανουλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένω και εγώ με αγωνία, αν θέλεις να σε βοηθήσω στην έρευνα για "τον παλιό εκείνο τον καιρό" ρωτάω το σόι μου και σου μεταφέρω τα καθέκαστα! Φιλιά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή