Παιδική παράσταση «Ο Τρελαντώνης»

Η αδερφή μου αναμεταδίδει:





Πήγαμε με τον ανιψιό το Σάββατο 13/4 στην παιδική θεατρική παράσταση «Ο Τρελαντώνης». Από ό,τι μου είπε ο ίδιος, αλλά και απ' όσο είδα και τα άλλα παιδιά που ήταν θεατές μαζί με μας, πραγματικά περάσανε πολύ καλά. Δεν φάνηκαν να βαρέθηκαν δυο ολόκληρες ώρες που ήταν η παράσταση (με ένα μικρό διάλειμμα στη μέση περίπου του έργου).
Αντίθετα εγώ βαρέθηκα λιγάκι. Υπήρξε μεγάλος συνωστισμός από ηθοποιούς στην σκηνή και ειδικά στην αρχή, (που δεν είχα μπει ακόμα στην υπόθεση του έργου), που με κούρασε αρκετά. Δεν φάνηκε όμως να ενοχλεί τα παιδιά, μάλλον το αντίθετο… Το ίδιο έχω να πω και για τα τραγούδια και τους χορούς της παράστασης, που ενώ τα παιδιά τα παρακολουθούσαν απορροφημένα, εμένα... δεν μου αρέσουν τα μιούζικαλ!
Βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι μια θετική ενέργεια, μια ζωντάνια, που σε έκανε να θες να τραγουδήσεις και να χορέψεις κι εσύ την έβγαζε, αλλά δεν μ' αρέσουν βρε παιδί μου τα μιούζικαλ!!!
Επίσης μου άρεσαν πάρα πολύ:
-το ότι έφεραν μεγάλα μαξιλάρια στα παιδιά, (χωρίς να το ζητήσουμε), για να τα βάλουμε στα καθίσματα και να βλέπουν άνετα
-ο τρόπος που ξεκίνησε η παράσταση: μπήκαν οι ηθοποιοί από διάφορα σημεία της πλατείας και συζητούσαν με τους μικρούς θεατές της παράστασης
-που είχε ζωντανή ορχήστρα με μουσικούς!!!
-που οι ηθοποιοί ήταν γεμάτοι κέφι, όρεξη και ζωντάνια
-που τηρήθηκαν οι ώρες της παράστασης στα λογικά πλαίσια (έναρξη και διάλειμμα)
-που το προσωπικό του θεάτρου ήταν πολύ ευγενικό και με το χαμόγελο στα χείλη

Τέλος να πω ότι το συγκεκριμένο έργο της Πηνελόπης Δέλτα (μαζί με το «ο Μάγκας») είναι τα αγαπημένα μου παιδικά βιβλία και όπως ήταν φυσικό είχα μεγάλες προσδοκίες από την παράσταση. Δεν μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα, ήταν γενικά μια καλή παράσταση.

Για όσους ενδιαφέρονται παίζονται 6 τελευταίες παραστάσεις τα επόμενα 2 Σαββατοκύριακα:
Τα Σάββατα στις 15.00 & τις Κυριακές στις 11.30 και στις 15.00
Τιμές εισιτηρίων: 8 ευρώ (ενήλικες και παιδιά)
Θέατρο «Ακροπόλ» (Ιπποκράτους 9-11, τηλ. 210.3643700)

Σχόλια

  1. Καλώς σε βρήκα Φλώρα!
    Αυτή την παράσταση θέλαμε να τη δούμε και εμείς.
    Ευχαριστούμε για το feedback.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαριάννα!
      Εύχομαι να σας αρέσει! Τελικά δεν βρεθήκαμε εχθές! Κρίμα! Την επόμενη φορά!

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα!! Με το που μπήκα στο ιστολόγιό σου χαμόγελασα..Εκπέμπει θετική αύρα και με κέρδισε!
    Χθες όντως ήταν πολύς ο κόσμος και δεν μπορέσαμε να γνωριστούμε όλοι οι μπλόγκερς!
    Μου άρεσε που ξεχώρισες τα καλά σημεία της παράστασης αυτής! Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Θα τα λέμε!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου