Μία συνΝεφοπεριπέτεια & άλλα παραμύθια!

Αρρώστησε το βλαστάρι μου και μας «έφαγε» η κλεισούρα από την Παρασκευή μέχρι και εχθές!

Όπως όμως σε όλες τις περιπτώσεις, «ουδέν κακόν αμιγές καλού», διότι ανακαλύψαμε πρώτα από όλα, τις ηχοιστορίες των Ηχόμυθων: «Μια συνΝεφοπεριπέτεια» και «ήχος-μύθος σαν ενώσουν...παραμύθι θα μας δώσουν!» της Βασιλικής Χατζημανωλάκη από τις εκδόσεις LIBRO.
Αυτά τα παραμύθια, έχουν παρουσιαστεί με τη μορφή Ηχοθεάτρου, από τους Ηχόμυθους
στη Μουσική Σχολή Δάφνης, ακριβώς όπως τα παραμύθια «Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη» και «Πετάει-πετάει ο χαρταετός», που σας έχω ήδη παρουσιάσει με ενθουσιασμό από τα Φτερουγίσματα.
Με τον ίδιο ενθουσιασμό λοιπόν, σας προτείνω τα παραπάνω βιβλία!
Είναι πολύ προσεγμένα από τη σχεδίαση και την εικονογράφηση, έως το χαρτί που είναι τυπωμένα και το CD που περιέχουν. Και δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από τις εξαίσιες παραστάσεις που παρακολουθήσαμε!
Οι φωνές μελωδικές, η αφήγηση συναρπαστική και τα μουσικά όργανα που χρησιμοποιούνται, παρουσιάζονται αναλυτικά τόσο στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου, όσο και στο τελευταίο μέρος του CD.
Ο μικρός μου, αν και άρρωστος, άκουγε εκστατικός και αναγνώρισε τις φωνές των κοριτσιών από τις παραστάσεις που είχαμε δει παρέα.

Κάτι άλλο που έχω επίσης να προτείνω, είναι το site του «Μικρού Αναγνώστη», όπου στην ενότητα «να σου πω μία ιστορία», γνωστοί ηθοποιοί διαβάζουν παραμύθια, αλλά και αποσπάσματα από μεγαλύτερα παραμύθια (τα αποσπάσματα όμως, είναι λίγο απογοητευτικά για το παιδί, αφού μένει με την αγωνία!)
Αυτό που μου αρέσει πολύ, είναι ότι μπορείς να ξεφυλλίσεις το βιβλίο ηλεκτρονικά και μάλιστα ακούς τον ήχο από τη σελίδα που γυρίζει!
Έχω γραφτεί και μου στέλνουν e-mail κάθε φορά που ανανεώνουν τις αφηγήσεις παραμυθιών με νέες.

Ελπίζω να σας αρέσουν όσο σε μας!

Καλά διαβασματαακούσματα!!!!

Σχόλια