Μια φιλοσοφία, ατάκες και ο Σάκης Ρουβάς!

Επανέρχομαι δειλά δειλά στην ενεργό δράση, μετά από 2 εφιαλτικούς μήνες...

Όταν θα είμαι πιο ήρεμη, ίσως να καταφέρω να μοιραστώ, τη δοκιμασία που μου επιφύλασσαν αυτοί οι μήνες (το υποψιαζόμουν, αλλά η πραγματικότητα ξεπέρασε τη διαίσθησή μου).
Προς το παρόν κι ενώ νιώθω σαν να με πάτησε οδοστρωτήρας, προσπαθώ να μαζέψω το μυαλό μου και να εστιάσω στα όμορφα, γιατί τα προβλήματα δεν έχουν τελειώσει και αν δεν χαμογελάσουμε λιγάκι, δεν την «παλεύουμε»
Στα πλαίσια μιας πιο αισιόδοξης νότας λοιπόν, τα «μαργαριτάρια» που λέει ο γιόκας μου, είναι το καλύτερο φάρμακο:

Γυρίζοντας από την προπόνηση με το αυτοκίνητο, μια κυρία λίγο ευτραφής περπατά στην μέση του δρόμου. Με τα πολλά, αντιλαμβάνεται το αυτοκίνητο και κάνει στην άκρη.
Μονολογεί: «Άντε, κυρία παχουλούλα!

Στη γειτονιά μας έχουμε ένα δρόμο που ονομάζεται Σπάρτης. Φεύγοντας από το σπίτι ένα απόγευμα Σαββάτου, πηγαίνοντας επίσκεψη στα ξαδέρφια του, είναι πολύ χαρούμενος και τραγουδά: «Λα,λα,λα, Σπάρτης, το πάρτυ του Σ»!

Παρασκευή βράδυ και ο πατέρας υπενθυμίζει την αυριανή πρωινή προπόνηση. Έχει καθυστερήσει λίγο στην ώρα που συνήθως κοιμάται και βλέποντας την ώρα αναφωνεί: «Όχι ρε φίλε, δεν θα ξυπνάω!»

Έχει μείνει τελευταίος στο τραπέζι, τρώγοντας την μπριζόλα του και έχει πιάσει το κόκκαλο με τα χέρια και του δίνει και καταλαβαίνει.
Εγώ (χωρίς να έχω δει την σκηνή):«Άντε Αγγελάκο, τελείωσες;»
Άγγελος: «Όχι ακόμη μαμά, τώρα ξε...κρεατίζω το κόκκαλο!»

Γυρίζοντας από την προπόνηση με το αυτοκίνητο πάλι, έχει πολύ κίνηση στο δρόμο
Εγώ (γκρινιάζοντας): «Αμάν πια σήμερα, όλη μέρα από το πρωί και όλες τις ώρες, όπου κι αν κινήθηκα με το αυτοκίνητο, είχε πολύ κίνηση!»
Άγγελος: «Ο Σάκης Ρουβάς θα προκαλεί την κίνηση, τρώγοντας τα πατατάκια του!»(ξέρετε ποιά πατατάκια, μην κάνουμε και διαφήμιση!)
Εγώ (γελώντας): «Μα σε όλες τις περιοχές πια, ήταν ο Σάκης Ρουβάς κι έτρωγε πατατάκια;»
Άγγελος: «Ε, μπορεί να ήταν αλλού ο αδερφός του (αν έχει) ή κανένας ξαδερφός του!»

Κάθε βράδυ έχουμε την ιεροτελεστία μας. Ένα βράδυ η συζήτηση έρχεται στα λάθη που κάνουμε.
Άγγελος: «Δεν υπάρχουν λάθη μαμά. Τα λάθη είναι λύσεις. Μαθαίνεις με τα λάθη κάτι που δεν έχεις μάθει!»  

Έχετε να πείτε τίποτα;
   



Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/11/13, 12:03 π.μ.

    αυτο θα πει να εχεις ενα παιδι εξυπνο και ζωηρο.να ζησεις ζωγραφια μου παντα τετοια να λες και μετα θα κουφαθουμε χα χα χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανησυχω. Ευχομαι γρηγορα να ξεπεραστουν ολα. Κ για να μην ξεχνιομαστε: δεν υπαρχουν λαθη! Πιο φιλοσοφημενο πεθαινεις! Να τον χαιρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!!
    Όλοι έχουμε τα "κάτω" μας... ορισμένες φορές είναι τόσο "κάτω" που νομίζουμε ότι δεν καταφέρουμε να ανέβουμε... Μια ανάπαυλα όμως είναι... Πάντα μας περιμένει μια ωραιότερη και πιο χαρούμενη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι να είναι όλα περαστικά και αντιμετωπίσιμα..
    Το παιδί σου ειδικά με το τελευταίο που μας έγραψες, είναι ένας μικρός φιλόσοφος!! :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου