Φτιάξτε το δικό σας παραμύθι μαζί με το παιδί σας! (3 ετών και πάνω)

Πριν από λίγο καιρό, η αδερφή μου μου έστειλε ένα άρθρο, που είχε δημοσιευτεί στο www.in.gr στη στήλη για το παιδί, και που εξηγούσε πώς μπορούμε να πλάσουμε το δικό μας παραμύθι σε συνέχειες, με τη συμμετοχή του μικρού μας. Η στήλη το ανέλυε αρκετά και στο τέλος πρότεινε και κάποια βιβλία για να μας βοηθήσουν.

Σκέφτηκα λοιπόν να το δοκιμάσω και ένα απόγευμα που κάναμε κούνια με τον Αγγελάκο και είμασταν μόνοι μας, άρχισα να επινοώ ένα παραμύθι σχετικά με ένα ποδηλατάκι, που το ξεχάσανε στις κούνιες και εκείνο κίνησε να βρει το δρόμο για το σπίτι και στο δρόμο βρήκε ένα σκυλάκι κλπ.

Δεν φημίζομαι για τη φαντασία μου και επειδή ο Άγγελος δεν συμμετείχε, (άκουγε παρόλα αυτά με ενδιαφέρον), το τελείωσα γρήγορα σκεφτόμενη ότι μάλλον έφταιγε η δική μου έλλειψη φαντασίας που δεν πέτυχε το εγχείρημα.

Μετά από καμιά εβδομάδα όμως, το βλαστάρι μου επανήλθε και μου ζήτησε να του ξαναπώ εκείνο το παραμύθι. Και ξεκινώντας άρχισα να τον βάζω πιο επιδέξια στο παιχνίδι απ'ότι την πρώτη φορά να τον ρωτάω πώς νομίζει ότι λέγανε το παιδάκι που έχασε το ποδηλατάκι και καταλήξαμε να φτιάχνουμε ένα παραμύθι με πρωταγωνιστή τον ίδιο (χωρίς να το παραδεχόμαστε όμως!)

Και επειδή αυτά που λέμε στο παραμύθι είναι πολύ απλά και συνηθισμένα, (προς το παρόν τουλάχιστον), υποψιάζομαι ότι μου λέει έμμεσα, πράγματα που θα ήθελε να κάνει στην καθημερινότητά του!

Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να το δοκιμάσετε, είναι πολύτιμες στιγμές που θα περνάτε με το μικρούλι σας, χωρίς κόπο ή προετοιμασία (χρειάζεται μόνο ο χρόνος σας και μπόλικη φαντασία) και θα εκπλαγείτε με την επινοητικότητά του και τον ενθουσιασμό του!

Κόκκινη κλωστή δεμένη λοιπόν,
στην ανέμη τυλιγμένη,
δώστης κλώτσο να κυλήσει,
παραμύθι ν'αρχινίσει...

Σχόλια

  1. Όταν είχα διαβάσει το άρθρο είχα ενθουσιαστεί, τώρα ενθουσιάστηκα ακόμα πιο πολύ! Μπράβο, μπράβο. Άσε που πιστεύω ότι αυτά τα παραμύθια, σε δένουν ακόμα πιο πολύ με τα παιδιά. Πολύ χάρηκα!!!

    Υ.Γ. Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου